Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-09-18 09:55:21
"Joy Division" <joydivision@centras.lt> wrote in message > kad ir pavyzdys
su apledejusiu kiemu - na man ledu i kalniuka ir su FWD manevruojant tarp
pastatytu auto uzvaziuot dideliu problemu nesudaro (su subaru turbut net
nemastydamas ta kalniuka iveikciau)

    Tame ir niuansas, kad su subaru (ar kita su AWD) net susimastyti
nereikia.   O kai kada ir kaimynu pagalbos prireikia su vienu varomu tiltu.
Kai kas is cia rasanciu gal jaucia malonuma prakaituoti, kai kas turi
kompleksa (zino, kad vargsta, zino, kada neisvaziavo, zino, kada per lietu
pavojingai lenke ir buvo ispiltas salto prakaito, bet vis tiek irodineja
savo...)

, na bet o taciau zmona tai turbut gerai paprakaituotu ir galu gale
visuomeniniu i darba isvaziuotu..

Man paciam ne karta buvo, kad ten, kur as visada be problemu parkuoju AWD
auto, priekiu varomos iparkuoti buvo neimanoma (kieme - ledas, ir uzkelti
viena rata ant borto, kai greta stovi kita auto, neimanoma. Paprasciausiai
nuslysti, ir pasibuciuoji sonais...) Tuo tarpu su AWD niekad problemu
nekilo.... (tai tik viena is situaciju)
AudriusK.