Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Joy Division
Data: 2009-09-14 13:05:33
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:h8l3kp$ru9$1@trimpas.omnitel.net...

> "Joy Division" <joydivision@centras.lt> wrote in message
>
>    Tau nereikia geros masinos.... Tu net nesupranti, kam reikalinga AWD....
> Tau uzteka bet kokios skarbonkes....  Kiekvienam savo.

be abejo kiekvienam savo.. man net ir ziema per pastaruosius 10 metu dar ne karto neprisireike AWD - matyt man jos ir nereikia - o buciau pirkes - tai dabar grauzciau save uz nepamatuotos uzgaidos patenkinima, o taip kirbejo Legacy ar koki Foresteri pasiimti, pasvajojant kaip as cia dabar po miskus, bekelemis vazinesiu, kaip ziema is uzpustyto sniego be parkiu aukstai iskeles galva vaziuosiu, kaip ziema i kaima ar gamta vazinesiu, koks busiu saugus slidziame kelyje.. ir ka  - relybe tokia kad dar nieko tokio neprisireike kur butu reikeje AWD ir dar kokius 5 metus turbut neprisireiks tpfu tpfu tpfu..:)..
taip kad as nepasirinkau skarbonkes su didoka srebtuve kad ir visomis nesanciomis kojomis..:)