Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: priest
Data: 2009-09-17 08:24:49
Nors pats važinėju subaru, bet objektyviai svarstant ( atmetus
religinius-emocinius veiksnius) tai tikrai ne miesto automobilis, t.y.
gyvenant mieste, kur prižiūrimos asfaltuotos gatvės, AWD tikrai
nereikalingas. Na ir kas, kad keletą kartų per metus išvažiuosi į užmiestį
pagrybaut, pauogaut, pažvejot ar paslidinėt, na gal bus iš tų kartų vienas
ar du, kai sunku išvažiuoti bus, bet dėl to pirkti AWD- tikrai neverta.

priest