Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Joy Division
Data: 2009-09-17 11:01:58
..nu ne visiems pavyksta.. zmones ne nuo konvejerio su vienodais sugebejimais, o dar jei skirstyti pagal amziu, lyti.. nu vien zo - jei neduota - tai nei joks subaru ar kitas AWD, ar FWD ar RWD karutis visapusiskai gerai visose situacijose vairuot neismokys, bet vat koks AWD tai pripazinkim - daugumoje situaciju tai tikrai kazkiek palengvintu situacija.
kad ir pavyzdys su apledejusiu kiemu - na man ledu i kalniuka ir su FWD manevruojant tarp pastatytu auto uzvaziuot dideliu problemu nesudaro (su subaru turbut net nemastydamas ta kalniuka iveikciau), na bet o taciau zmona tai turbut gerai paprakaituotu ir galu gale visuomeniniu i darba isvaziuotu..