Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: servisas
Data: 2009-09-16 13:55:43
Nu jo, buna stebukladariu gi...
Man kazkaip prisimine kazkuri pop zvaigzde musiske (milano lyg) nuvaziavo i
kaima ir pasakojo laikrasciui ispudzius "issivaizduokit, zmones kaime
gyvena, ir jie vistas laiko, kaip tenai zalia aplink visur" :)
Po teisybei, beveik 6 metus turius subarika+duja, ir per 160 kkm buvo VIENAS
kartas, kai visa duju baka (200+ km) isvazinejau tik mieste. Biski man
kosmosas, kai zmones sako, kad nevaziuoja gyvenime zvyrkeliais. Nebent
darbas yra "programeris", o laisvalaikio hobis- kompiuteriniai zaidimai. O
siaip- velykos, lapkricio 1, nejaugi netenka kazkur nuvaziuot, kur
neasfaltuotas kelias? Ar nebuna kokiu xebros susiejimu kaime, prie ezero? Ar
nesinori kur nulekt pabut vienam, kur ne kolxozas, galu gale pagrybaut bent,
laisva laika praleist?