Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Rusla
Data: 2009-09-18 09:51:05
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
news:h8va7b$fal$1@trimpas.omnitel.net...
>    Speju, gerokai daugiau, negu ponui.   Kaip ir patirties.
> Audrius K.

Speju, kad visgi ne. O kalbant Jusu kalba - TIKRAI taip manau

> P.S. Pasidomek apie subaru mases centra.   Gali nepatiketi, bet tai ne
> marketinginis triukas.  Turiu nuotraukas subaru, nuskridusio nuo 1,5 - 2
> metru stataus slaito ir stovincio ant ratu (nevirtusio). Taip pat zinau,
> kad toje situacijoje subaru isvaziavo pats (ziema, pusnys) su minimaliais
> nuostoliais. Kaip manai, daug kitu auto butu buve ne ant stogo??

Siulau tada tamstai pasidometi, pvz., bmv mases centra, so what? O dar
siulau paaiskinti man, kaip jusu kaimynei pagelbetu awd, kai nuspaudziamas
stabdis dugnan ir uzsimerkiama? Jai visiskai nesvarbu, ar slystelejo
priekis, ar galas, ar visi 4 ratai, tokiu vairuotoju reakcija viena, ir
jokie varikliai ir transmisijos cia nepades. Nes dabar gaunasi, kad sakai,
kad pvz. ir as be subaru ten tureciau stoga, tik su subaru normaliai
pravaziuociau.