Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: priest
Data: 2009-09-17 09:54:30
Nesuprantu, kodėl taip jautriai reaguoji į tokį paprastą, buitinį klausimą.
Niekas niekuo nesiruošia matuotis. Man aplamai giliai dzin kas kuo važinėja,
kiekvienam savo kriterijai, savo supratimas ir poreikiai, galų gale
finansinės galimybės. Aš, pavyzdžiui, važinėjau opel astra ( labai gera
mašina, nieko blogo pasakyti negaliu), dabar važinėju subaru foresteriu (
irgi gera mašina), bet subaru nesimeldžiu, ateity norėčiau pavažinėti
mersedesu.
Susidaro toks įspūdis, kad kažkur užgautos tavo ambicijos ar kažkas
"negražiai" atsiliepė apie tavo markės automobilį. Koks skirtumas, svarbu,
kad pačiam vairuojančiam patinka, o kam nepatinka- tegul tokios neperka.

priest

P.S. Tik nesakyk, kad vairuoji BMW :)))))