Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: kg
Data: 2009-09-16 16:15:49
tikrai nemanau
nes to ir nenorejau pasakyti :)
tiesiog jos toks pasirinkimas gyvenime, jai lengviau pasiimti sniego kastuva
ir atsikast kelia

o tu tikrai manai, kad bet koks  automobilis geriau negu jokio ?

beje zhmonai nupirkom Corolla praejusios zhiemos pabaigoj, tai skirtuma
pajauchiau pirmoj pusnyje priesh apzhiura nevalytu garazhu pusneleje Kaune,
kai teko kelis kart uzhgest, kol apsisukau ir ishvazhiavau  :)
kai tuo tarpu per penkias gyvenimo vienkiemyje zhiemas kur nevalomi keliai
ishvis nesu nei karto pajutes kad labai buksuoja mano senute
kontrobandininku Subaru Legacy - tiesiog sedi ir vazhiuoji
zhinoma dar ir zhiemu sniegingu dar nebuvo :)

bet kaime Lietuvos daugumai labai tinkamos Audi, Pasatai, Golfai - pilnai
apseina ir be Subaru, nors ishtisai vazhineja tik zhvyrkeliais, o zhiema
nevalytais ar beveik nevalytais
bet kiek turiu pazhystamu kurie ishbande Subaru - i kitokia neseda :)
gal chia jau religija - bet tai faktas

del kuro sutinku, kad Subaru galbut kazhkiek brangiau
bet ne tiek daug, kad jos nevertetu pirkt - manoji senute jau nuvazhiavo per
125000km, kuro vidurkis 7,9l/100km
kazhin kiek mazhiau butu pas 1990 metu 2,0l benzina kokio pasato ar audi 100
?

kg