Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Rusla
Data: 2009-09-17 09:08:16
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
news:h8sini$c8s$1@trimpas.omnitel.net...
> Si mintis tik ponui ir aiski, deja.

Aciu

> As su savo subaru pravaziuoju visur, kur man yra poreikis. Vaziuoti aplink
> Ladoga kol kas nera poreikio.

As su savo nesubaru pravaziuoju visur, kur man yra poreikis. So what?

> Ir nereikia svaigti, kaip gerai pravaziuoja visur su vienu varomu tiltu.
> Pakankamai prisiziurejau, o ir kai man pasitaiko, tai keikiuosi kiekviena
> karta... (kai negali kieme ziema priparkuoti ten, kur reikia (nes
> neivaziuoja), kai negali ivaziuoti i kiema, kai negali izvaziuoti is kiemo
> po nakties, kai per liuti turi mazinti greiti, ir t.t.

Gal tiesiog reikia ismokti vairuoti? Kazkaip pr liuti pralenkiu visus, tiek
su baru, tiek be baro. Matyt nepakankamai sumazinu greiti, kaltas

> Ir tik nevazinejas su AWD gali aiskiti, kaip gerai vazineti su vienu
> varomu tiltu su kokia nors skarbonke (as dar suprasciau, jei pirktu koki
> mersa 600 :-)  )   .  Cia daugumai nedaeina, kad subaru AWD (taip pat audi
> qattro) reikalingi geruose keliuose....

Tu afigennas! Ar teisingai supratau, kad padefoltu vairuoju skarbonke, kai
tuo tarpu tamsta - automobili?