Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: priest
Data: 2009-09-17 08:55:01
Na nepretenduoju į absoliučią tiesą ir tikrai neturiu kažkokios statistikos,
"kas labiausiai geidžiama Lietuvos kaime" :)). Tiesiog kiek man pačiam teko
tiesiogiai susidurti, tai ir tėvukų kaime, ir uošvijoj, ir vaikystės
draugai, gyventys kaime važinėja arba vw arba audi, kvadrinės neturi niekas,
o ir matyt neteko.
Bet neverta čia ginčytis, kiekvienam savo: kažkam patinka audi, kažkam
subaru, koks skirtumas.

priest