Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Gimp
Data: 2009-09-15 12:58:53
O as del bagazines, salono transformacijos, na ir savotisko dizaino
pasirinkau 5D. Tiesa kaip "navarota" gavau robota, kurio veikimu neesu labai
patenkintas, taciau jei pradedi jungineti rankomis begius (tokiu atveju
masina elgesi visai kaip su paprasta mechanine deze, nepaisant to, kad
sankaba automatine) greit vel statai ant automato :) Checback'as dar way
kietesnis (stock' R17 225/45), bet kazkaip prilipo tas kietumas.

imp