Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-09-17 08:50:42
"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message
news:h8qp3p$m7o$1@trimpas.omnitel.net...
> Nepastebejai, kad tik subaru savininkai apie jas svaigsta? ;)
> O nera teke vaziuoti i toki kalniuka, i kuri subaru neuzsiruope? Nebuvo
> tada minciu, kad sekanti masina bus viksrinis traktoriukas?
> Tikiuosi, mintis aiski ;)

Si mintis tik ponui ir aiski, deja.
As su savo subaru pravaziuoju visur, kur man yra poreikis. Vaziuoti aplink
Ladoga kol kas nera poreikio. Ir nei vienas, vazinejantis su subaru,
nesiruosia vaziuoti aplink ladoga.  Ir nereikia svaigti, kaip gerai
pravaziuoja visur su vienu varomu tiltu. Pakankamai prisiziurejau, o ir kai
man pasitaiko, tai keikiuosi kiekviena karta... (kai negali kieme ziema
priparkuoti ten, kur reikia (nes neivaziuoja), kai negali ivaziuoti i kiema,
kai negali izvaziuoti is kiemo po nakties, kai per liuti turi mazinti
greiti, ir t.t.   Ir tik nevazinejas su AWD gali aiskiti, kaip gerai
vazineti su vienu varomu tiltu su kokia nors skarbonke (as dar suprasciau,
jei pirktu koki mersa 600 :-)  )   .  Cia daugumai nedaeina, kad subaru AWD
(taip pat audi qattro) reikalingi geruose keliuose....

Audrius K.