Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Joy Division
Data: 2009-09-16 17:54:52
na vazineju nors ir ne daug zvyrkeliais (~500km kasmet) ir ka? ir ziema, ir vasara ir per liutis ir per moli ir per slapia pievele i kalniuka- protingai ir atsakingai vaziuojant FWD ir dar automatas manes dar ne karto nepavede.. nu ir ka man dabar daryti - rautis plaukus ir pirkti subaru kad tas pacias funkcijas atliktu? Man paprasciausiai einamuoju laiku nereikia masiskai vazineti ten kur galbut as nepravaziuociau.. o jei taip atsitiktu - tai be abejo - greiciausiai pirkciau ta auto kuris geriausiai tenkintu atsiradusius papildomus poreikius