Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Rusla
Data: 2009-09-17 10:12:29
"priest" <nebutina@rasinet.lt> wrote in message
news:h8smf6$ic0$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesuprantu, kodėl taip jautriai reaguoji į tokį paprastą, buitinį
> klausimą.

Nesupratau, kur as jautriai reaguoju?!

> Susidaro toks įspūdis, kad kažkur užgautos tavo ambicijos ar kažkas
> "negražiai" atsiliepė apie tavo markės automobilį.

Atsiprasau, is ko susidaro toks ispudis? As neturiu SAVO MARKES, jei ka ;)
taigi ir pasakyti apie ja niekas nieko negali. Vairavau labai daug ivairiu
automobiliu, pats turejau irgi nemazai, skirtingu markiu ir komplektaciju.
Todel visokie religiniai isitikinimai skatina mane klausti: kodel? Kam
zmogus bando visiems irodyti, kad butent jo masina yra geriausias
pasirinkimas visiems? Paziurek i Audrius K. postus ir suprasi ;)