Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-09-18 09:35:34
"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message
news:h8sngt$k7i$1@trimpas.omnitel.net...
> Todel visokie religiniai isitikinimai skatina mane klausti: kodel? Kam
> zmogus bando visiems irodyti, kad butent jo masina yra geriausias
> pasirinkimas visiems?

    Pirma paskaityk  temos pavadinima!!  Autorius neklause, kas geriausia, o
domejosi subaru. Tai kokio velnio cia pradejot autoriui (zinanciam, ko jis
nori) pradejot  siulyti pirkti kazkokias skarbonkes, ir niekas neatsaket i
tema?? Ir isvystet diskusija ne apie 2010 metu legasi kainas, o apie tai,
kas kokiu kibiru vazinejat ...    Visu Jusu pasisakymu is vis sitoje temoje
neturejo buti.

Paziurek i Audrius K. postus ir suprasi ;)

Pirmiausia perskaitykite, ponas, temos pavadinima, ir tada komentuokite.

Audrius K.