Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: kg
Data: 2009-09-16 17:21:12
nekalbam apie ekstremalus ar nuotykiu ieshkotojus
ish savo gyvenimo vienkiemyje patirties galiu pasakyti
su FWD Lanceriu esu neprivazhiaves kelis kartus namo (ir teko eiti apie 1km
peschiom per puga namo)
ir dar kelis kartus su  FWD buchiau neprivazhiaves  tikrai, bet tada jau
turejau AWD
kol kas nebuvo kad neprivazhiuochiau su AWD
o jei koki karta ir neprivazhiuosiu tikrai nepirksiu dzhipo
ir man tu keliu kart uzhtenka, kad renkuosi AWD
gal yra ir geresniu AWD auto, bet ash ishsirinkau kaip optimaliausia

beja dabar vasara vazhineju su zhmonos Corolla ir man jos pakanka
Subaru dabar zhiemai laikoma
pagrinde del kuro sanaudu
skirtumas litais 12 priesh 22lt dienai
bet chia dyzelio privalumas, prie shiu dienu kainu

kg