Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Gimp
Data: 2009-09-15 08:27:34
AWD tikrai padeda tiem kas trankosi po miskus ir kt. problematiskesnio
privaziavimo vietas: i zvejyba, grybavimus, atokesne sodyba ir pan, taip pat
visai neblogai kai prisninga ir pripusto dideles pusnis (pvz as gyvenu
soduose, kur kelio isvis nevalo). Priesingu atveju - manau bereikalinga
prabanga (na nebet kas dar sportui naudoja).

Sio savaitgalio gyvas pavyzdys: Varenuos miskuose apsisukinedami ant siauro
aklikelio pasodinom i smeli 2008 Honda Civic AMT ir 1998 Hyunday Coupe AT,
tai su Honda vos islipau, o Hyundai istraukiau degindamas AMT sankaba
(kompas klaidas mete ir smarve svylancio disko jautesi). Tada ir
pasigailejau, kad nevaziavau su Impreza '98, nes ten be problemu buciau
susisukes.

Gimp