Tema: Re: ar kas nors girdejot 2010 metu Legacy busimas kainas?
Autorius: Gimp
Data: 2009-09-15 09:26:42
Na Patrulis yra neblogai, bet su protu vairuojant uztenka ir Imprezos ar pvz
kokios Audi Quattro (visgi stabilumas ju geresnis kelyje).

Gimp

P.S. Del Kia Optima - gal cia Kia problema, o ne FWD? Pas mane 2008 Honda
Civic Sport AMT - tai problemu su stabilumu neturiu, tiesa su valinimu -
nekas (cia ta deze nesusipratimas biski)...