Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Sail
Data: 2020-11-20 10:41:00
Na bent jau man tada visai aisku buvo kas per sistema. Kas stuksena
nezinojom, bet sistema zinojom. Tiesa buvom jauni, darem nesamones nes
buvo smagu ir "laisves reikia". Draugelis uz tai papuole sauguman, ir
nukentejo pakankamai. Jam px, jis taip ar taip menininkas, o tevams buvo
nepyragai.

Bet anyway, cia tik jaunystes prisiminimai.

Del mokytoju buvau pakraupes. Maza kas ka paraso savo facebuko paskyroj.
Jei i kiekvieno idioto rasliava reaguotum, nebutu kada uzsiimti kitais
dalykais.