Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Sail
Data: 2020-11-20 09:56:49
Tai tarybiniais laikais gerokai griezciau buvo, pameni gi. As cia bandau
teigti, kad  sistema liko panasi, tik apdroztais kampais, tad akiu taip
nebado kaip anksciau.

O tas daineles apie zodzio laisves ir tt. esam girdeje, skirta zaliam
naiviam jaunimui.

Kaip ir visokios darbuotoju apklausos apie kolektyvo klimata, tipo tikek
kad jei parasysi kad kazkas xujova tai bus pataisyta pasidarys visiem
geriau. Aha, zinom plaukiojom.