Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Svyt
Data: 2020-11-18 10:58:26
As pats nusipirkau e28 uz savo pinigus, 9 metu 1992 metais visu
 pirma. O stebet kitus dalyvius, sankryzose kur nera matomumo
 suletinti ir yra profesonalumo pozymis, o ne lekt akis isdegus ir
 ups, islindo. As ne karto nesu pakliuves i avarija del kitu
 kaltes, del savo kaltes tik kieme kaimynus esu kliudes, kazkodel
 visad atbulom vaziuojant, nemoku :), ir per ralio treniruotes ar
 varzybas. Gatveje nesu dauzes masinos. Profesonalumas taip pat
 yra mokejimas isvengt ivykiu kurie ivyksta del kitu
 zioplumo.

--

Actros 1845 LS

----Android NewsGroup Reader----