Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Sail
Data: 2020-11-13 10:32:20
Vat ta paskutine tavo minima dalis apie vatnika man irgi akis bado.

Sistemos is zmogaus neismusi - jie mano, kad nusikrate tarybinio
mastymo, tuo tarpu galvoj likes tas pats, tik pasuktas 180 laipsniu.

"Drakonas zuvo - tegyvuoja drakonas". Kas ne su mumis, tas pries mus. Ir
taip panasiai.

Toli iki laisves  dar.

Del evrosajuzo tai jo, uzpisa irgi. Negali ETF'ais amerikoniskais
prekiaut, nes europa nusprende, kad tu durnas, nesupranti ka darai,
todel tau negalima. Socializmas priot tiktai taip.