Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: eSSas
Data: 2020-11-20 10:29:43
On 20/11/2020 10:03, Sail wrote:
> Ne dvasingiau dulkino, bet ten buvo aisku kas dulkina, uz ka ir ko jie
> is taves nori. T.y. niekas ten labai ir neteige, kad yra kazkas kitaip.
> Buvo gana aiskios rizikos ir pasekmes.

Dabar aišku, tada - visiškai nebūtinai. Labai mėgstu prognozuot praeitį.

> Dabar tipo viskas kitaip, visus gerbiam mylim ir suprantam. Ja ja.
>
> Turejau cia pokalbi mokykloj del savo atzalu, tokia smagi istorija
> kurios neviesinsiu, susijusi su internetais ir zodzio laisvem rasyti
> nesamones. Paklausius mokyklos atstovu, oxujel kad siais laikais tokia
> tundra dar ten sedi. Ir cia tipo progesyvioj mokykloj.

Teko būt vienos itin progresyvios mokyklos taryboj, kai porą bičų už iš
esmės nekaltą bajeriuką išmetė. Susidarė toks įspūdis, kad mokytojai
gerokai dusinami direktorių, savivaldybių ir ministerijos klerkų.
Visiškai neadekvačiai dusinami, ir tai palieka ženklą jų elgsenoje

> Jei newsai taip i viska reaguotu, jus cia visi visus i teisma senai
> turetumet but padave, pagal tai kiek bybiais vieni kitus esat prisere. O
> ypac Linas, nes jo tikri vardas/pavarde figuruoja, tobish ziaurus asmens
> smeizimas ir izedimas kas antram thread'e.

Linas netoli nuo teisininkų, jam ištvermė kaip ir privaloma. O štai kaip
svyt mus ištveria, istorija nutyli. Beje, klounas vardu Ugnius čia
kaikuriuos žadėjo truktelt per teismą - bent jau aš iki šiol laukiu
ieškinio

S.