Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Arj
Data: 2020-11-11 17:52:31
Tam kad pasiziureti i tuos normalius trafico veidrodzius, reikia arba
rimtai zvairuoti, arba galva 90 laipsniu kampu pasukti, ir tai neapsaugo
nuo to atvejo, jei aut yra gretimoj juostoj "akloj zonoj"

Tuo tarpu kabluko atveju uztenka tik zvilgsni biski nukreipti, o ir
"akla zona" veidrodziuose kur kas mazesne/saugesne