Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: rr
Data: 2020-11-13 14:43:19
On 2020-11-13 10:11, Dainiushas wrote:
> nu kad ne lyg. Tiesiog prisiminimai gal kiek šviesesni mano, bet čia
> turbūt požiūrio reikalas. Ne, tikrai nenorėčiau grįžt, bet pezdelint,
> kad ten visi gyveno absoliučiai blogai, atleiskit - pizdiožas :).

O šviesūs tavo prisiminimai paaiškina, kodėl žmogus, dirbes 5 dienas
gamykloj/statyboj/.... turėjo savaitgalį pistis sode, kad daržovių
užsiaugintų? Ar gal turėjot kaimą, ir ten visko buvo - kiaulių,
daržovių...? Tai kodėl gi kaimiečiai, 5 dienas pisosi kolūky, o gryžę
vakarais/savaitgaliais auginosi kiaules, karves, bulbes? Dirbo kaimiečių
dxj, pilni kolūkiai, o parduotuvėse nebuvo jų darbo rezultatų? O tą
dieną, kai atveždavo duonos į kaimo krautuvę nebuvai siunčiamas anksčiau
nuvažiuot ir eilę užimt? Papasakok, įdomu.