Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-11-08 20:40:24
Būtent - "žiūrėti į būklę". Tik klausimas kiek žmonių gali pažiūrėję ją
įvertint? Nagu paspaudyt? Todėl man rodos ir atsirado tas mitas, kad
suėjo X metų - šūdas.

Aš turėjau 10 metų senumo lenkiškas žiemines - atrodė beveik kaip
naujos, nors kokius 8 sezonus važinėtos. Jos tiesiog buvo kietumo kaip
medinės ir su protektoriaus kampai replėm byrėjo kaip džiugo sūris. Ir
vis tiek perekūpas atlėkė ir nupirko jas po 15Lt