Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Sail
Data: 2020-11-20 10:03:44
Ne dvasingiau dulkino, bet ten buvo aisku kas dulkina, uz ka ir ko jie
is taves nori. T.y. niekas ten labai ir neteige, kad yra kazkas kitaip.
Buvo gana aiskios rizikos ir pasekmes.

Dabar tipo viskas kitaip, visus gerbiam mylim ir suprantam. Ja ja.

Turejau cia pokalbi mokykloj del savo atzalu, tokia smagi istorija
kurios neviesinsiu, susijusi su internetais ir zodzio laisvem rasyti
nesamones. Paklausius mokyklos atstovu, oxujel kad siais laikais tokia
tundra dar ten sedi. Ir cia tipo progesyvioj mokykloj.

Jei newsai taip i viska reaguotu, jus cia visi visus i teisma senai
turetumet but padave, pagal tai kiek bybiais vieni kitus esat prisere. O
ypac Linas, nes jo tikri vardas/pavarde figuruoja, tobish ziaurus asmens
smeizimas ir izedimas kas antram thread'e.