Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Sail
Data: 2020-11-13 10:27:17
Tai su tom zodzio laisvem gali ir dabar pabandyt.

Parasyk kad reikia leisti vienos lyties atstovu santuokas, kad leisti
jiems ivaikinti vaikus, kad religija yra sudas ir laisvamanybe rulez, ir
kad reikia legalizuoti marihuana. Cia net nelieciant politikos srities -
ten isvis geriau tylet kaip tarybiniais laikais.

Ir paziurek reakcija.

Btw, vokietijoj su mano pasiulytais topic'ais nieko nenustebinsi. Ten
tai pakankamai naturaliai skamba.