Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Lapinas
Data: 2020-11-11 13:34:21
Bleee.
Aš kai po šito achujeno dalyko persėdau į Renault Traffic su normaliais
sferiniais dideliais veidrodžiais, kuriuose matosi galinis ratas ir buferis,
supratau, kad pisau aš visą sovietinį avtopromą.

Vienintelis dalykas, kuriuo stebino mėlynas maskvyčius kablukas, tai
minkštas važiavimas. Net pačiam keista.