Tema: Re: ar verta imti 2016 metu naujas padangas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-11-13 10:27:24
šiaip iš esmės laisvas laikas buvo gal taip 1990-2000. Paskui gi pradėjo
eit ES "socializmas". Matai, "prie ruso" problema buvo kiaulę išmėsinėt,
nežinau visų aktualijų, bet jaučiu šiandien problema yra apskritai turėt
galimybę ją augint :).

jau nekalbu apie aktualų naratyvą, kai pasakęs kad iš tų laikų pameni ne
tik blogį, sulauki klausimo "tai tu vatnikas?" :D