Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: benamis
Data: 2017-02-28 09:47:23
na tai ok, vidutiniam kasininkui ir neduodam vairuoti 1mln vertes kombaino.
Gali gi ir uz maziau eiti fabrike prie irengimo sedet ir mygtukus spaudyt.
Buvo paminetas darbas, kuris nereikalauja fizines jegos fabrike prie
kazkokiu irengimu uz 1k eur. Ka as zinau, as tai tikrai sutikciau 500eur vs
1k eur+ vazinejimai.

"Tomas"  wrote in message news:o937is$o1$1@trimpas.omnitel.net...

Vidutinis maksimos kasininkas tikrai nesugebės vairuot kombaino. Pamatys
ūkininkas zigzagais po laukus varinėjantį - tą pačią akimirką lėks lauk.
Lygiai taip pat vidutinis maksimos kasininkas nežinos ką daryti su
tūkstančiais karvių ir kiaulių.

"benamis"  wrote in message news:o91i7i$bga$1@trimpas.omnitel.net...

afigiet... Kito zodzio nerandu, jeigu bent puse ka rasai yra teisybe:) Tik
as neikertu ka "maksimos kasininkai" dirbantys uz 500 eur galvoja. Vazinetu
iki to ukio is kokio didesnio miesto ir vargo nematytu...

"markatas"  wrote in message news:o91de0$8he$1@trimpas.omnitel.net...

Taip tuos pinigus moka baltais, ir tuos 2kE, kai reikia tikrai pistis po
16 - 18 valandu ismoka baltais. Stambus ukininkai juodu nelabai turi, nes uz
viska pagrinde atsiskaito su jais pavedimais. Bet surasti jaunimo, kad eitu
dirbti i kaima sunku, tai ir siulo tokius atlyginimus, o jei kaimo pijokelis
mokantis tik malkas panesioti ir vandens slanga atsukti, kai kiti pasako,
tai ir gauna minimuma. Va vienai pazistamai pasiule stambioje fermoje dirbti
veterinare. Bonusai - nemokamas gyvenamas gerai irengtas plotas ir masina +
oficialiai i rankas 2kE pradziai ir ka - nepasirase, nes matai jai nelygis
kaime gyventi ir dirbti

markatas

database 15003 (20170227) __________

http://www.eset.com