Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 18:20:05
Berods 70 000 tolimu reisu vairuotoju gauna minimuma plius
 komandiruotpinigius kurie neapmoki, dar daugiau, vairuotojai
 kokioj girtekoj pasiraso uz max suma, o gauna kiek paskaiciuota
 uz nuvaziuotus kilometrus- imone dar issigrynina per jas legaliai
 milziniskas sumas.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----