Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-27 14:44:04
Vidutinė alga pas mus maža, nes darbo santykiai maždaug 2k. labiau
apmokestinti nei kitos pinigų gavimo formos. Todėl visi kas gali stengiasi
būti įvairaus plauko verslininkais (su liudijimais, pažymom ir pan.), kad
reiktų mažiau mokesčių mokėt.

O žmonių pajamos bendrai nėra tokios mažos, kaip galima spręsti iš vidutinės
algos.

"benamis"  wrote in message news:o91684$359$1@trimpas.omnitel.net...

siaip idomu, tuos 1.5k eur ismoka baltais? Nes man nesueina galai kodel vis
dar LT 600eur vidutinis, kai tokios algos vaiksto

"markatas"  wrote in message news:o913c1$11q$1@trimpas.omnitel.net...

Nu bet ir tuo metu moka 2kE i rankas, o kai normali darbo diena moka 1,5 kE.
Ivertinus, kad vaikinukas tik profke po 10 klasiu baiges tai skaitau visai
teisingas atlyginimas + prieziura, kad nenusigertu, nes finansine motyvacija
visai gera

markatas

database 14991 (20170224) __________

http://www.eset.com