Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Ignas
Data: 2017-02-27 21:46:30
Didžiausia mūsų žmonių bėda - dar sovietinio lygio suvokimas, kad gerbtinas
darbas (o ir darbuotojas) tik tas, kur ofise su kaklaraiščiu popierius
nešioji, ir dar pavogti ką nors gauni. Na o kaime ar šiaip lauke - nė
negalvok, ten tik vergai ir runkeliai, kuriems gyvenime nepasisekė. Užtat ir
turim krūvas beverčių universitetų, dalinančių orinius diplomus, o tų
universitetų absolventai užsienyje braškes skina su daina, nes kai giminės
nemato, tai ir orumas atsiranda.