Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: benamis
Data: 2017-02-27 08:09:39
O jau galvojau reiks persikvalifikuot. Tai va ir paskui paaiskeja, kad tas
"sudo nemalimas" yra ne kas kita kaip istatymu nesilaikymas ir sveikatos
gadinimas su darbu po 16h ir taip itariu kokias 6d per savaite...

"markatas"  wrote in message news:o8ufmr$pst$1@trimpas.omnitel.net...

Pagalbinis darbininkas pas stambu ukininka i rankas 1,5 kE gauna. Jaunas
vaikinukas, vairuoja kombainus, traktorius ir kita technika (visa nauja
supirkta). Kai prasideda sezininiai darbai po 16 val tai moka ir 2 kE.
Bet viena salyga - dirbti reikia ir nuosirdziai (kaip Anglu fermose) ir
jokio uzbaliavojimo. O jei nori malti sh ir deti pastangas darbo
imitavimui tai ir uzdirbi tiek kiek vertas. Sake yra pas juos ir tokiu
kur 500 gauna, bet jie ne dirba, o imituoja darba.

markatas