Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: svyt
Data: 2017-02-26 18:24:45
Nu ne, mano islaidos nedideja, bent man taip atrodo :) Cia gal
 apie tuos zmones kurie nieko neturi ir nieko netures, padides
 galimybes, kaip jau rase prisiims lizingu prabangiu telefonu,
 automobiliu ir vel pragyvenimui, osmokejes lizingui gales skirt
 net maziau nei iki siol.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----