Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Arj
Data: 2017-02-24 12:14:16
nu pagal tai ka cia parasei tai panasiu kad norejai "musto" uz "nemusto"
kaina.
btw, kaip tik nesenai giminaitis isidarbino teismo padejeju - tai jo
zodziais ten situacija "ner kam dirbti, imami visi norintys, reikia tik
islaikyti valstybes tarnybos egzamina". Tas egzaminas ne pats lengviausias,
bet turint pasirinkima ar eiti dirbti I valstybine istaiga su visais jos
privalumais uz garantuotus 400Eur/men I letenas, ar pas koki neaisku
petkeviciu I neaiskia kontora kuri daro neaisku ka uz teorinius sakykim
600Eur/men - pasiulymu patrauklumas siuo atveju skirasi.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Tai mum tokio ir reikejo,o kas keis į ta patį :).

O ur tai ka tu ivardinai - jau neblogas specas. Ne pareigos zmogu puosia -
generolo paloskes ant treningo mes ir nemokamai nupiesim. Kokia rajono
apylinkes teismo padejeja man daug rimtesnis personazas, nei koks pigus
nukvakes advokatas. Tik padejeja per protinga mums ir pati neis pas mus, net
uz didesne alga dirbti lengvesnio darbo :).