Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-23 12:43:24
Sau norite vokiškos algos, o kirpėjai ne? Morališkai neteisus tamsta esate.

"Vytook's"  wrote in message news:o8mdkm$3ka$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei man duotų vokišką algą, tada ir aš žmoną iš kirpėjos pareigų
atleisčiau
Kodėl buržujai perka daiktus kosminėm kainom? Ne todėl. lad Statkevičius
padarė, o todėl, kad nesugalvoja ką naudingesnio nupirkt
Ir nefasonas turėti ne obuolį