Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-23 14:30:29
Truksta tokiu, kuriam galima moketi 1000 ir i ji investuot (kitaip tos
stukos moketi neapsimoka).

Primesk du variantus.

Mano draugas. Gyveno Plunges rajone, du vaikai, zmona, dirbo dabartiniu
masteliu turbut uz kokius 300-400. Kai nedirbo gere, muse zmona, girtas
patvory miegojo. Kol viena karta uzmigo ant gelezinkelio begiu - gerai, kad
kraujagysles uzdegino, bet kojas kazkur palei birka nureze.

Kol pasveiko - issiblaive, suprato, kad jau kaip ir zopa kokiu 23 metu
amziuje, gyvenimas baigtas. Bet kaimynas nesenai buvo nedideli bizniuka
paleides, o ten reikejo zmogaus prie stakliu dirbti ir apmokyti. Tai paeme
ta varguoli, i kuri jau niekas - nei gimines nbei vaikai nenorejo ziuret -
kam jis toks. Istempe, o zmogus tai ivertino. Jis tikrai neemigruos, nekeis
darbo, vielos gabaliuko nenupizdins. Tokiam tik mokek ir norek, ypac kai
biznis dabar milijoninis ir patikimas zmogus rajone nesimeto.

O dabar ateina koks 19-iolikmetis berastis, jau metus Norgeje padirbes, zino
kaip ci apas mus viskas hujovai ir kaip jam darbdavys skolingas. Statysi ji
prie rimtu stakliu? Aisku ne - tik raktus padavinek pirmus puse metu.
Investuoti i ji, mokyti? O jis manai nori? Po puses metu per atostogas
pageres gerai su pubrolkiu is anglu ten ir ispjaus ant pasharinto namo
Piderbore skrjuciu dalinti uz 800 svaru ir welfer'a. Jis gi ne durnas - uz
600 cia nevergaus.

Supaprastintai kazkaip va taip.

Is panasios sferos. Teisininko ieskojom pradedanciojo - nors su pagrindais,
alga net neminimuma siulem. Juokinga - rasti toki, kuris net nemokamai
dirbdamas nebutu nuostoloingas, jau reikalu. O ambicijos... Argumentai irgi
panasus - mano svogeris Londel gipsa suka, gauna dvi stukes euru, o as
TEISININKAS blet!!! Kad svogeris profesionalas, o tu nieks - kazkaip
nesimasto.

"fenix@w"  wrote in message news:o8mjol$898$1@trimpas.omnitel.net...

2017.02.23 13:52, Linas Petkevičius rašė:
> P.S. Pazistamas be koju (pragere) dirba jau virs desimt metu, bandau
> spet, kad netoli dvieju gauna. Tulika poastate atskira, pandusa. Nes
> zino - jis lojalus, kitur nepabegs del 10 eur priedo.

tai jeigu nesurenka zmoniu po 1k mokedami, o vidutine alga Lt vis dar
~600 i rankas, WTF???????