Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: fenix@w
Data: 2017-02-23 10:32:11
2017.02.23 10:24, Dainiushas rašė:
> ir kiek ilgam veiks tas 1k€?
>
> mačiau per ilgą gana laiką kaip atlyginimai pakilo 2x kolektyvo, tai
> keli tik po 10m turėjo daugiau santaupų, gi dauguma - 2x visokių paskolų
> ir lizingų.....

cia skirtingi dalykai. pirmas - tai noras gauti motyvuota darbuotoja,
antras - tai darbuotojo finansine nedrausme.

yra zmoniu, kurie net ir minimaliom pajomom gyvendami atsideda dali
pinigu, kiti gi, kaip pvz mano vienas kolega ~50+m buves didelis
virsininkas - buvo prates gauti dideles algas, bet gyventi is jos IR
pries tai turetu santaupu.

jei visi butu drausmingi, kapitalizmas ir skolos ekonomika zlugtu.