Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: benamis
Data: 2017-02-27 14:25:21
Nesnekam apie karjeristus ar siaip darboholikus. Pilna zmoniu, kurie
kruopsciai ir atsakingai dirbtu darba, bet be visokiu katorgu po 320h per
menesi. Ar jie nori babkiu uz dyka, ir nusipelno tik minimumo?

"markatas"  wrote in message news:o913hh$152$1@trimpas.omnitel.net...

O del tokio poziurio, tai ir emigracijoje shude sedi tokie, kurie nori
dirbti 8 val per diena ir 5 dienas per savaite. Tie kas nori uzsidirbti tai
ir aria neskaiciuodami nei sveikatos nei valandu, bet tada ramiai pagalvojus
tiek ariant cia gyvensi gimtoje salyje, valgysi geresni maista ir busi su
giminemis ir uzdirbsi panasiai. O jei nori cia uz dyka tiek gauti (ne
uzdirbti), o ten arsi iki apsisikimo tai gal nelyginkim?

markatas

database 14991 (20170224) __________

http://www.eset.com