Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: markatas
Data: 2017-02-26 13:55:07
Pagalbinis darbininkas pas stambu ukininka i rankas 1,5 kE gauna. Jaunas
vaikinukas, vairuoja kombainus, traktorius ir kita technika (visa nauja
supirkta). Kai prasideda sezininiai darbai po 16 val tai moka ir 2 kE.
Bet viena salyga - dirbti reikia ir nuosirdziai (kaip Anglu fermose) ir
jokio uzbaliavojimo. O jei nori malti sh ir deti pastangas darbo
imitavimui tai ir uzdirbi tiek kiek vertas. Sake yra pas juos ir tokiu
kur 500 gauna, bet jie ne dirba, o imituoja darba.

markatas