Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-23 16:06:51
Tai mum tokio ir reikejo,o kas keis į ta patį :).

O ur tai ka tu ivardinai - jau neblogas specas. Ne pareigos zmogu puosia -
generolo paloskes ant treningo mes ir nemokamai nupiesim. Kokia rajono
apylinkes teismo padejeja man daug rimtesnis personazas, nei koks pigus
nukvakes advokatas. Tik padejeja per protinga mums ir pati neis pas mus, net
uz didesne alga dirbti lengvesnio darbo :).