Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Arj
Data: 2017-02-24 13:00:36
as cia apie tai "nera zmoniu". zmoniu yra. suspaprastinti - nueini I kokia
zinoma kontora ir sakai - noriu kad man popieriukus nesiotu geriausias jusu
advokatas, moku $ - tau pasakys jokiu problemu. Tik tai tikrai nebus
600Eur/men, greiciau 300Eur/h. Aisku jei sutiksi - nusistebes, bet jei
mokesi - ok, jokiu problemu, uz jusu pinigus kaip skant :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Turbut tokiame paciame lygyje, kaip mano pamastymai uzsipisus nuo tempo.
Isnuomosiu namus Vilniuje, pasiliksiu dividendus is imones ir issikraustysiu
gyvent pas tevus į rajona bei nieko neveiksiu. Manau, kad istempciau galnet
kokias tris dienas.

Nors va alternatyvus planas su kolega kuri svarstem vertas demesio. Primetem
kad viska pardave galetume nusipirkt pora vagonu pigiausios baltarusiskos
degtines, tefteliu ir nedideli bendrabucio buta Naujojoje Akmeneje. Gal
gyvenimo trukme ir nebutu tokia ilga, bet kad ispudingai viskas praeitu -
neabejoju.

"Arj"  wrote in message news:o8p2ig$em1$1@trimpas.omnitel.net...

supratimas savaime neateina. btw, teko bendrauti su keliais "topiniais" LT
advokatais - tai jie labai mielai dirbtu tokiu darba kaip nesiotu
popieriukus, rasytu rastukus ir pan. Bet ju niekas tam nesamdo, ju
valandinis ikainius kandziojasi.