Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: markatas
Data: 2017-02-27 13:42:57
Nu bet ir tuo metu moka 2kE i rankas, o kai normali darbo diena moka 1,5 kE.
Ivertinus, kad vaikinukas tik profke po 10 klasiu baiges tai skaitau visai
teisingas atlyginimas + prieziura, kad nenusigertu, nes finansine motyvacija
visai gera

markatas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 14991 (20170224) __________

http://www.eset.com