Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Apocalypto
Data: 2017-02-23 22:55:19
idomi diskusija issirutuliojo. perskaiciau viska, nuo...iki....
kaip ir dauguma turiu giminiu kurie emigrave. tarkim konkreciai uzdirba 2k.
Norejo grizt i Lietuva. Grizo - bande firmoj kurios valdza api3,14sinejo su
mokejimais. pats su draugu ikure imone. api3,14so ale "draugas". o tuo tarpu
buves darbdavys is uz "atlanto", kviete atgal. nu ir grizo atgalios. nori i
Lietuva, bet finansiskai tai cia sikna. aisku turiu draugu kurie isisuke cia
ir verciasi neblogai, uzdirba panasiai kaip dirbtu tarkim uk. As taip pat
pasiziurineju skelbimus ir bandau kazkur rimciau isisukt. nu tai jusu
pasakojimai apie siulomus 1k-2k kelia sypsena. Jei uzsimenu apie daugiau nei
600eu. tai nuleidzia akis ir pagalvoja, kad esu kosmonautas.
Rinkodara/Multimedijos.
beje uzsienyje daug kas laikosi ir del pensijos.