Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: svyt
Data: 2017-02-26 18:31:36
Kyla, nes nenoresi pigiu sasiskiu, pigiu baru nes ten nesaugu,
 nebenoresi seno automobilio nes nesaugus, neekologiskas o is
 tikro neprestizas. Nebenoresi pigiu rubu, kinisku daiktu. Dabar
 musu prekybvietes uzkistos pigena, kai jas pakeis kokybiskos
 prekes stebesies kaip pabrango pirkiniu krepselis- anksciau iz
 300 prasimaitindavau menesi sakysi. Prasimaitint ir dabar galima
 valgant tik namie bulves, makaronus ir savaitgaliams puse vistos.
 As ir kaip istroskes mieste perku is iprocio maziausiai 1.5 litro
 mineralkes nes taip pigiau, ir paskui tampau ta pusle, net
 tuscia, nes ismest gaila, priduot galima. Lyg man tas euras
 keistu gyvenima. Pasikeitus iprociams, neliktu jokiu
 santaupu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----