Tema: Re: perekupo sazine kb
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-23 15:39:13
Tai aisku kad norime.

Ir aisku - buvo normaliu, bet mase berasciu, kurie mano,kad yra teisininkai,
bet is tikro tik baige teise - nustebino.

As irgi pagal popierius vos ne inzinierius teoretikas, bet autocada tik
suinstaliuot galiu, o kardana nuo gelzbetonio perdangos tik pagalvojes
atskiriu. Ir ka, man dabar verkt, kad Panevezio Statybos Trestas man tik
minimuma duoda ir liepia betona maisyt (ka irgi turbut nelabai mokeciau, jei
reiktu paciam sprest kiek smelio ir kiek cemento mest)?