Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Jonas
Data: 2012-04-12 10:07:55
vo idomus straipsnelis apie sanaudas

http://autospeed.com/A_112611/cms/article.html


"Vaidas"  wrote in message news:jm0h3r$kt3$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti.
Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi
šiandien nedraugas.
Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek
mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo
anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar
geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų?

Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno
atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir
neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei
važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to
nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau
važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir
tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi
akceleratorių, o ne "muši" laisvą.