Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: karloff
Data: 2012-04-11 21:54:35
kiek bandziau su keletu v8 tai tikrai mazesnes sanaudos gaudavosi nuo
sankryzos sparciai pajudant iki tarkim 70 nei pastoviai letai siekti to
pacio greicio. gal su 2 ar 0.8 litro "varikliais" viskas atvirksciai,
velniai zino...

"Doxlas"  parašė naujienų news:jm3g4i$dis$1@trimpas.omnitel.net...

Tada iš tikro pereinam į visiškai teorinį lygmenį. Bet variklio naudingumo
koeficientas geriausias max sukimo momento diapazone, taigi vis dėlto man
nėra taip akivaizdu ar trumpas bet greitas įsibėgėjimas ir paskui važiavimas
pastoviu greičiu yra neekonomiškesnis už lėtą, bet pastovų greitėjimą
mažomis apsukomis - t.y. neoptimaliu variklio požiūriu režimu. Dar
niuansas - gi įpurškimo elektronika persijungia į closed loop režimą
važiuojant pastoviomis apsukomis, o kad ir lėtai, bet pastoviai keliant
apsukas, bortkompas liambdos signalus ignorina. Dar niuansas - iki kokio
pastovaus greičio bėgėjamasi - 40 ar 80 ir daugiau km/h.
Mano nuomone, kiekvienas turi rast sau optimalų važiavimo stilių, ir
kažkokių absoliučių ir kategoriškų vienintelės tiesos tvirtinimų negali
būti - per daug faktorių.